tisdag 19 januari 2016

Snart 600 000 sparat!

För närvarande har vi 594 826kr på sparkonto öronmärkt husköp. Imorgon får jag lön och då dras det 10 000 till det fasta sparandet vilket gör att vi paserrar 600 000! Tänkt, att då har vi troligtvis 500 000 bara i ren insats till ett hus och borde ändå ha över till pantbrev+ lagfart+ buffert.
Just nu är det lite hus ute och det är frusterande, jag är så trött på lägenhet. Vi kollar i ca 6 olika kommuner så det borde ju komma in något för oss också snart.
Det är så långtråkigt med väntan, vi är verkligen redo för hus. Det är lätt att snöa in på tankarna men jag försöker fokusera på att sparkontot stiger varje månad och därmed chanserna att vi ska kunna hänga med på budgivning.
Tänk när jag kan skriva på bloggen att vi köpt hus, vilken lycka!

5 kommentarer:

  1. Lycka till med letanden! Just nu är jag och min sambo på jakt efter en lägenhet. Vår första bostadsrätt. Men det är svårt med så få objekt samt stigande priser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was

    reallyvaluable. thanks a lot.replliques montres

    SvaraRadera
  3. Hej, jag är inte bara för att vittna utan också att uppmuntra människor som står inför civil- eller relationsproblem. Om Dr Ogundus fantastiska verk, e-post: drogunduspellcaster@gmail.com jag var förlorad i kärlek med min man tills en kvinna tog honom ifrån mig. Då ropade jag till min vän och hon berättade för hur hon mötte ett liknande problem och gav denna stora man kontakt med mig och jag gav alla de föremål som han behövde för stavningen och nu är jag glad igen att vara kär i min familj. Jag anställer dig att kontakta den här mannen. Din berättelse eller smärta kommer att förändras inom några dagar och du kommer att le som jag idag. Återigen är tacksam. Kontakta honom på hans email via: drogunduspellcaster@gmail.com om du står inför någon form av problem
    1. Få din älskare eller man tillbaka
    2. Lotteri stava / Lycka stava
    3. Om du vill stoppa din skilsmässa
    4. Äktenskapsstavar
    5. Få jobbstavning
    6. Kampanjer
    7. Få pengarna tillbaka.
    8. graviditetsförlopp
    9. Kärlekstavning
    10. Om du vill tillfredsställa din partner
    11. Förbjudande stavning

    SvaraRadera